018 4100 555 018 25 25 55

Program putovanja za 5, 6, 7 i 9 noći:

1. dan BEOGRAD - DUBAI

Dolazak putnika na aerodrom "Nikola Tesla", najkasnije dva sata pre poletanja aviona. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Planirano vreme poletanje aviona za Dubai oko 13:00-14:00h (let FZ 1746, avio prevoznik Fly Dubai). Obroci na letu za putnike na Value ili Flex tarifi (putnici na osnovnoj Lite tarifi nemaju obroke). Planirano vreme dolaska u Dubai oko 21:00-22:00h - lokalno vreme. Transfer do izabranog hotela u Dubaiju Individualni smeštaj. Noćenje.

2. - 5, 6, 7 ili 9. dan DUBAI

Doručak. Boravak u izabranom hotelu, na bazi izabranih usluga. Slobodni dani. Mogućnost organizovanja mnogobrojnih fakultativnih izleta - Dubai: poludnevno panoramsko razgledanje grada Dubaija; poludnevno panoramsko razgledanje grada Abu Dabija; odlazak u Yas akva park i Ferari World; pustinjski safari i vožnja po dinama na 4x4 kvad motorima; obilazak Burj Khalife - najveće zgrade na svetu. Mogućnost individualnih razgledanja i obilazaka: obilazak Palm Jumeirah - najvećeg veštačkog arhipelaga, u obliku palme, sa luksuznim vilama, hotelima i akva parkom; odlazak u šoping centre: Dubai Mall, Mall of The Emirates i dr. Noćenja.

6, 7, 8 ili 10. dan DUBAI - BEOGRAD

Transfer do aerodroma u Dubaiju. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Planirano vreme poletanje aviona za Beograd oko 09:00 - lokalno vreme (let FZ 1745, avio prevoznik Fly Dubai). Obroci na letu za putnike na Value ili Flex tarifi (putnici na osnovnoj Lite tarifi nemaju obroke). Planirani dolazak u Beograd oko 12:00-13:00h - lokalno vreme.

Postoji mogućnost povratka iz Dubaija na popodnevnom letu (između 18:00 i 19:00) uz doplatu - raspitati se u agenciji za detalje

PRILIKOM REZERVACIJE ARANŽMANA OBAVEZNO DOSTAVITI SKENIRANE KOPIJE PASOŠA SVIH PUTNIKA!

U CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO:

- Avio prevoz redovnom linijiom kompanije FlyDubai na relaciji Beograd-Dubai-Beograd sa dozvoljenih maksimalnih 20 kg prtljaga (1 kofer) i 7kg ručnog prtljaga (1 torba) po osobi. (Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje prema pravilima i tarifama koje određuje avio prevoznik i na koje organizator putovanja nema uticaja; deca do 2 god-nemaju pravo na besplatan prtljag)
Avio karte su kalkulisane na Lite ekonomskoj klasi - u slučaju otkaza aranžmana iz bilo kog razloga (COVID ili drugi razlozi) cena karte je nepovratna i nema nikakve refundacije, obroci nisu uključeni u cenu - preporučujemo doplatu za Value tarifu (25€ po osobi) - uključeni su obroci, dodatnih 10kg prtljaga i postoji mogućnost otkazivanja/pomeranja leta uz znatno manje penale 

- Smeštaj u dvokrevetnim sobama smeštajnog tipa prema tabeli, na bazi izabranog broja noćenja, izabrane usluge u izabranom hotelu u Dubaiju

- Kolektivni transferi prema programu

- Asistencija predstavnika na SRPSKOM jeziku (ne podrazumeva se svakodnevna i celodnevna asistencija)

- Troškovi organizacije putovanja

- U cenu aranžmana je uključen PDV (porez na dodatu vrednost), a ne iskazuje se prema Članu 35. Zakona o PDV-u (stav 7)

- Aerodromske takse (ukupno oko 117,24 EUR po osobi-podložne su promeni, do dana polaska na putovanje)

 

U CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO

- Doplata za avio kartu, ukoliko nema karata na osnovnoj kalkulisanoj tarifi

- Boravišna taksa u hotelu (plaćanje na recepciji, po dolasku: Hoteli 5*- 20 AED (oko 4 EUR) po sobi po noći po svakoj spavaćoj sobi u okviru iste smeštajne jedinice; Hoteli 4*- 15 AED (oko 3 EUR) po sobi po noći po svakoj spavaćoj sobi u okviru iste smeštajne jedinice; Hoteli 3*- 10 AED (oko 2 EUR) po sobi po noći po svakoj spavaćoj sobi u okviru iste smeštajne jedinice)

- Obroci i piće na letovima kompanije flydubai (za putnike koji putuju na Lite tarifi)

- Obavezno međunarodno zdravstveno osiguranje

- Doplata za takse za bebu iznosu od 50 EUR

- Troškovi fakultativnih izleta i poseta, individualnih razgledanja i obilazaka

- Nepomenute usluge i individualni troškovi

 

USLOVI PLAĆANJA:

Cene aranžmana kao i svih drugih doplata su izražene u evrima (osim ako drugačije nije definisano). Plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom srednjem kursu Narodne banke Srbije, na dan uplate. Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije, a ostatak je podložan promeni.

NAČIN PLAĆANJA:

  • gotovinski - uplata avansa od najmanje 60% od ukupne cene aranžmana, prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 25 dana pre polaska na putovanje.
  • uplatom preko računa - uplata avansa od najmanje 60% od ukupne cene aranžmana, prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 25 dana pre polaska na putovanje.

POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA INDIVIDUALNI ARANŽMAN / Ujedinjeni Arapski Emirati-Dubai

Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju:

-od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 34 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 60% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja.

-od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 33 dan do 26 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 85% od ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja.

-od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 25 dana pre početka putovanja do 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja.

Putnik za putovanje u inostranstvo mora imati važeću putnu ispravu, sa rokom važenja još najmanje 6 meseci od dana završetka putovanja, i u roku dostaviti Organizatoru ispravne i kompletne potrebne podatke.

Putnici koji ne poseduju pasoš Republike Srbije neophodno je da se sami raspitaju oko uslova putovanja (koji se odnose na PCR test, viziranje, Covid uslove, putno zdravstveno osiguranje..) Organizator ne snosi odgovornost i nije dužan upoznati Putnike državljane drugih država na uslove (vizne, carinske, zdravstvene i druge) koji važe za ulazak u Republiku Srbiju, odredišnu ili tranzitnu zemlju, već je obaveza stranog državljanina da se informiše kod nadležnog organa i konzulata i da Putnik sam potrebne uslove i isprave obezbedi blagovremeno i uredno.

SMEŠTAJ, HOTELSKE USLUGE I PRAVILA - NAPOMENE:

-Cena aranžmana za decu do 12 godina, treću odraslu osobu i jednokrevetnu sobu gde nije navedena se dobija na upit.

-Smeštaj dece do 12 godina je u zajedničkom ležaju sa dve odrasle osobe.

-Pomoćni ležaj za odraslu osobu je pomoćni - manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje).

-Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.

-Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže, ulaznica za akva park i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.

-Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 14:00-15:00 (u skladu sa hotelskim pravilima) datuma početka smeštaja do 11:00-12:00 (u skladu sa hotelskim pravilima) poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre i poslednjeg dana posle naznačenog vremena iziskuje dodatna plaćanja, direktno na recepciji.

-Voda iz slavina nije za piće, preporuka je konzumacija flaširane vode (doplata).

-Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.

-Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.

-U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je "dress code" za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)

-Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.

-U hotelima u Ujedinjenim Arapskim Emiratima se prilikom dolaska i prijave u hotel ostavlja garancija u vidu depozita/kaucije. Garancija se može dati u gotovini ili kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela, dužine boravka i vrste uplaćenih usluga. Na kraju boravka, prilikom odjave iz hotela, depozit se vraća. Isti će biti umanjen za neplaćene troškove u hotelu, ukoliko ih ima. Povraćaj depozita plaćen u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja. Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. Preporučujemo ostavljanje depozita sa kreditnim karticama ili u lokalnoj valuti - Dirhamima. Ukoliko se depozit ostavi u Evrima hotel isti vraća u Dirhamima prema hotelskom kursu koji može biti nepovoljniji od menjačnica u gradu.

-Program je individualan. Rezervacija aranžmana se vrši na upit. Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 2 putnika.

-Rok za rezervaciju aranžmana je minimum 15 dana pre polaska na putovanje.

-Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 2 radna dana od momenta rezervacije i uplate akontacije.

-Promena datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, promena ličnih podataka putnika, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa

-Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije je 5 dana pre početka putovanja.

-Broj telefona lokalnog vodiča u Dubaiju će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.

 Asistencija lokalnog vodiča u Dubaiju ne podrazumeva svakodnevno, celodnevno ili kontinuirano prisustvo, već kontakt i neophodnu nužnu pomoć.

-Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Damage, odnosno Property Irregularity Report).

-Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.

-U Ujedinjenim Arapskim Emiratima ne vladaju bolesti epidemioloških razmera, prethodna vakcinacija za ulazak u zemlju nije potrebna.

-Carinski propisi za UAE - detaljnije informacije na sajtu http://www.uae-embassy.ae/. Alkohol se može konzumirati samo u hotelima, restoranima i barovima koji imaju dozvolu za točenje. Poželjno je da ženske osobe van plaže ili letovališta ne izlaze u šorcevima i majicama bez rukava.

-Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja.