018 4100 555 018 25 25 55

PRILIKOM REZERVACIJE ARANŽMANA OBAVEZNO DOSTAVITI SKENIRANE KOPIJE PASOŠA SVIH PUTNIKA!

 

U CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO:

- Avio prevoz redovnom linijiom kompanije FlyDubai na relaciji Beograd-Dubai-Zanzibar-Dubai-Beograd (na Value ekonomskoj klasi), sa dozvoljenih maksimalnih 20 kg prtljaga (1 kofer) i 7kg ručnog prtljaga (1 torba) po osobi. (Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje prema pravilima i tarifama koje određuje avio prevoznik i na koje organizator putovanja nema uticaja; deca do 2 god-nemaju pravo na besplatan prtljag).

- Obroci i piće na letovima kompanije FlyDubai.

- Covid 19 polisa osiguranja koju dobijaju svi putnici Fly Dubai avio kompanije. Sve informacije se nalaze na sledećem linku - https://www.flydubai.com/en/plan/covid-19/covid-19-cover

- Smeštaj u dvokrevetnim sobama smeštajnog tipa prema tabeli, na bazi 7, 8, 9 ili 10 noćenja na bazi izabrane usluge u izabranom hotelu na Zanzibaru.

- Transferi aerodrom - hotel - aerodrom prema programu.

- Usluga agencijskog predstavnika (inopartnera) na engleskom jeziku (ne podrazumeva se svakodnevna i celodnevna asistencija)

- Troškovi organizacije putovanja.

- U cenu aranžmana je uključen PDV (porez na dodatu vrednost), a ne iskazuje se prema Članu 35. Zakona o PDV-u (stav 7).

- Aerodromske takse (ukupno oko 117,24 EUR po osobi-podložne su promeni, do dana polaska na putovanje),

 

U CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO

- Doplata za avio kartu, ukoliko nema karata na osnovnoj tarifi.

- Boravišna taksa u hotelu. Plaćanje na recepciji po dolasku u iznosu 1 USD po osobi po noći.

- Viza 50 USD po osobi, plaća se na aerodromu po sletanju ili online, pre putovanja, preko web sajta https://eservices.immigration.go.tz/visa/.

- Međunarodno zdravstveno osiguranje (za državljane Republike Srbije) .

- Doplata za takse za bebu u iznosu od 115 EUR.

- Troškovi fakultativnih izleta i poseta, individualnih razgledanja i obilazaka.

- Mogućnost PCR testiranja na Zanzibaru (pred povratak u Srbiju) po ceni od oko 80 USD u nacionalnim centrima ili oko 120 USD u hotelu. Test se mora uraditi najranije 72h i najkasnije 48h pred poletanje aviona sa Zanzibara. Test se rezerviše i plaća online preko linka - https://zanzibarcovidtesting.co.tz/app/home

- Nepomenute usluge.

USLOVI PLAĆANJA:

Cene aranžmana kao i svih drugih doplata su izražene u evrima (osim ako drugačije nije definisano). Plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom srednjem kursu Narodne banke Srbije, na dan uplate. Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije, a ostatak je podložan promeni.

NAČIN PLAĆANJA:

  • gotovinski - uplata avansa od najmanje 75% od ukupne cene aranžmana, prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 25 dana pre polaska na putovanje.
  • uplatom preko računa - uplata avansa od najmanje 75% od ukupne cene aranžmana, prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 25 dana pre polaska na putovanje.

Troškovi međunarodnog zdravstveno osiguranje se u celosti uplaćuju 15 dana pre početka korišćenja aranžmana.

POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA INDIVIDUALNI ARANŽMAN / Zanzibar

Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju:

-od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 30 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 75% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja.

-od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 30 dana pre početka putovanja do 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja

 

Predlog putovanja je pravljen prema trenutnoj raspoloživosti u hotelima. U trenutku rezervacije može doći do modifikacije cene u skladu sa trenutnom raspoloživošću.

Rezervacija jednokrevetne i trokrevetne sobe se vrši isključivo na upit.

U slučaju da putnik nije u mogućnosti da započne putovanje zbog bolesti izazvane virusom Covid-19, važe posebni uslovi promene datuma rezervacije, koji se razlikuju u zavisnosti od izabranog hotela.

 

SMEŠTAJ, HOTELSKE USLUGE I PRAVILA - NAPOMENE:

  • Prilikom rezervacije aranžmana obavezno dostaviti skenirane kopije pasoša svih putnika! U suprotnom agencija ne može biti odgovorna za pogrešne podatke na avio kartama.
  • Cena aranžmana za decu od 2 do 12 godina, treću odraslu osobu i jednokrevetnu sobu se dobija na upit.
  • Smeštaj dece do 12 godina je u zajedničkom ležaju sa dve odrasle osobe.
  • Pomoćni ležaj za odraslu osobu ili dete je postojeći ili pomoćni ležaj - manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje).
  • Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.
  • Veranda je natkrivena ili otkrivena terasa bez ograde u prizemlju smeštajne jedinice.
  • Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
  • Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 14h00/ datuma početka smeštaja do 10h00 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 14h00 i poslednjeg dana nakon 10h00 iziskuje dodatna plaćanja, direktno u hotelu.
  • Voda iz slavina nije za piće, preporuka je konzumacija flaširane vode (doplata).
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.
  • Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
  • U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je "dress code" za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
  • Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
  • Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela, vrši se povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za eventualno načinjenu štetu ili neplaćene troškove u hotelu-ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja.

 

NAPOMENE:

  • Program je individualan. Rezervacija aranžmana se vrši na upit.
  • Rok za rezervaciju aranžmana je minimum 15 dana pre polaska na putovanje.
  • Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 3 radna dana (subota i nedelja nisu uračunati) od momenta rezervacije i uplate akontacije.
  • Promena datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa
  • Broj telefona lokalnog predstavnika na Zanzibaru će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
  • Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije (šalter Lost & Found), kako bi se dobila odgovarajuću potvrda (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
  • Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
  • Opisi plaža su generalni - ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, koralni greben, stenovito, šljunkovito i sl).
  • U Zanzibaru prethodna vakcinacija nije potrebna, ali je potrebno proveriti telefonskim putem u Institutu za javno zdravlje na broj +381 11 2684 566.
  • Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja.
  • Turistička viza za Tanzaniju za građane Republike Srbije, u okviru aranžmana, koji putuju putnim ispravama RS (biometrijski pasoš) je potrebna. Potreban je pasoš koji važi minimum 6 meseci od dana povratka sa putovanja i popunjen formular koji se dobija na aerodromu. Plaćanje se vrši na šalteru imigracionog ili u napred online.
  • Putnici sami odgovaraju za ispravnost svojih dokumenata. Organizator putovanja ne može biti odgovoran u slučaju neispravne putne dokumentacije.
  • Putnici koji nisu državljani Republike Srbije, su dužni da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
  • Poželjno je poneti i osnove putne apoteke (aktivni ugalj, probiotik, lek protiv bolova, flaster... ) kao i repellent za komarce, kremu za zaštitu od sunca, adapter za struju (u većini hotela je moguće dobiti ga na recepciji i na mnogim mestima se uklapaju utikači od 220v, jer je kod njih struja 220-240v)

 

VAŽNO: Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta,nacina usluzivanja obroka, odsustva pojedinih sadrzaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju napred navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predvidjenih Zakonom.

Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da te uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predvidjena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju u toku putovanja masku i rukavice.

  • Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd. ) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.
  • Za realizaciju programa je potrebno minimum 10 putnika. Krajnji rok za prijavu je 15 dana pre polaska ili do popune mesta. Krajnji rok za obaveštavanje putnika u slučaju otkazivanja putovanja od strane organizatora putovanja je 5 dana pre početka putovanja

Program putovanja za 7, 8, 9 i 10 noći:

1. dan BEOGRAD - DUBAI

Dolazak putnika na aerodrom "Nikola Tesla", tri sata pre poletanja aviona. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Planirano vreme poletanje aviona za Dubai oko 13:10 časova (let FZ 1746, avio prevoznik Fly Dubai). Planirano vreme dolaska u Dubai oko 21:30h - lokalno vreme.

2. dan DUBAI - ZANZIBAR

Presedanje na let za Zanzibar (FZ 1687, avio prevoznik Fly Dubai) planiran oko 03:00h i nastavak putovanja. Dolazak na Zanzibar oko 07:40h. Transfer do hotela. Smeštanje u hotel. Check-in je posle 14h.

3- 8, 9, 10 ili 11. dan ZANZIBAR

Doručak. Boravak u izabranom hotelu na bazi izabranih usluga. Slobodno vreme za odmor na rajskim plažama uz mogućnost organizovanja fakultativnih izleta (Stone Town, Farma začina, Džozani šuma, Safari po Tanzaniji, vožnje čamcima, Prison Island, snorking, ronjenje itd...)

9, 10, 11 ili 12. dan ZANZIBAR - DUBAI

Doručak. Odjavljivanje iz hotela do 12:00 časova. Slobodan dan do dogovorenog vremena za transfer na aerodrom. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Planirano vreme poletanja za Dubai je oko 22:20 časova (let FZ1688, avio prevoznik Fly Dubai). Planirano vreme dolaska u Dubai oko 04:55 časova.

10, 11, 12 ili 13. dan DUBAI - BEOGRAD 

Nastavak putovanja. Planirano vreme poletanja aviona za Beograd je oko 09:05 časova (let FZ 1745, avio prevoznik Fly Dubai). Planirano vreme dolaska u Beograd je oko 12:10 časova.

 

MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE

Način plaćanja:

- Zamenska putovanja se „plaćaju" potvrdama o zamenskim putovanjima

- Ukoliko putnik otkaže zamensko putovanje u periodu obračuna penala,penali se obračunavaju prema OUP kao i za svako drugo putovanje,a razlika u novcu (ukoliko je ima) se iskazuje kroz umanjenu potvrdu o zamenskim putovanjima, sa kojom se stiče pravo za isplatu povraćaja počev od 01.01.2023 god.

Cene u tabelama su izražene u evrima i plaćaju se isključivo u dinarskoj protivvrednosti na dan uplate po sredjem kursu NBS.

Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% deviznog dela aranžmana (odnosi se na aranžmane za Grčku, Tursku, Crnu Goru, Bugarsku leto i zima...). Ostatak deviznog dela aranžmana se uplaćuje najkasnije 20 dana pre početka korišćenja usluga. Troškovi prevoza i međunarodno zdravstveno osiguranje se u celosti uplaćuju 20 dana pre početka korišćenja aranžmana.

Za Egipat važe sledeći uslovi:

  • Gotovinski - prilikom rezervacije, uplata avansa od 40% od ukupne cene aranžmana, ostatak najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje.
  • Uplatom preko računa - prilikom rezervacije, uplata avansa od najmanje 40% od ukupne cene aranžmana, odnosno minimum 250 EUR po osobi (ukoliko je 40% ukupne cene aranžmana manji iznos od navedene sume od 250EUR po osobi); ostatak najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje.

Rezervacija aranžmana evropski gradovi-autobusom se vrši uplatom avansa od 40% po osobi, a ostatak se uplaćuje najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje i početka korišćenja usluga.

Rezervacija aranžmana evropski gradovi-avionom (Istanbul, Barselona, Atina...), se vrši uplatom avansa od 40% po osobi, a ostatak se uplaćuje najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje i početka korišćenja usluga.

Prilikom rezervacije egzotičnih putovanja i aranžmana dalekih destinacija (Dubai, Ras Al Kajma, Sejšeli, Tajland, Kuba, Bali, Mauricijus, Maldivi, Jamajka, Vijetnam, Zanzibar...) vrši se uplata avansa od najmanje 60% ukupne cene aranžmana, ostatak se uplaćuje najkasnije 25 dana pre polaska na putovanje i početka korišćenja usluga, izuzev ako u programu putovanja nije navedeno drugačije.

Mogućnost plaćanja platnim karticama MASTER, MAESTRO, VISA i DINA.

U cenu aranžmana je uključen PDV (porez na dodatu vrednost), a ne iskazuje je prema Č lanu 35. Zakona o PDV-u (stav 7).